我手上呢瓶就係日本品牌 ASTALIFT 既 Night Cream R 晚霜, 最適合乾燥時候, 即係秋冬; 長期冷氣或暖氣環境使用既晚霜, 因為肌膚得唔夠滋潤, 第二朝起身塗咩都唔吸收, 化妝都難上妝... 所以要為明日做好準備, 晚間既護理唔可以馬虎架~

ASTALIFT Night Cream R 蘊含超級抗氧成份蝦紅素Astaxanthin及茄紅素 Lycopene, 有效阻止破壞肌膚結構既游離基形成, 保護肌膚免受氧化侵害及紫外線為肌膚帶來既衰老問題!

ASTALIFT 以納米化技術將成分粒子縮小, 提高產品質素既穩定性, 令成分更有效滲透至肌膚低層!而 Night Cream R 加入左海洋萃取物及高濃度補濕劑, 延長補濕功效, 長時間保持滋潤飽滿!


Night Cream R 晚霜入便有一支棒棒, 方便用黎”了”面霜, 咁就衛生得多啦! 只於用量方面, 晚霜既包裝外層印有用量建議, 當然可以按照自己既需要需增加或減少啦~

Night Cream R 加入天然大馬士革玫瑰精油及「洋甘菊精油, 大馬士革玫瑰有效為肌膚保濕及回復彈性; 而洋甘菊就有助調理乾性及敏感性肌膚, 對舒緩及鎮靜肌膚相當有效!

我就鐘意逐少逐少咁塗上面, 先慢慢打圈塗開, 再用按壓手法至吸收! 雖然講明 ASTALIFT Night Cream R 係滋潤型面霜, 但佢一d都唔會立痴痴, 反而好快被皮膚吸收, 保護肌膚!


如果你好似我咁, 鼻哥好容易甩皮, 就可以臨訓前塗多一點點Night Cream R響鼻哥, 第二朝起身就唔會甩皮啦~


不得不讚美ASTALIFT會為環保出力, 用完Night Cream R可以淨係買補充裝, 一來平dd 二來唔洗咁多一盒盒響度, 掉又好浪費, 唔掉又阻定...

紙盒就產品簡介單張, 印有圖畫簡潔又易明!

將ASTALIFT Night Cream R 除去外蓋, 然後反方向一扭, 咁就可以換Refill架啦, 好方便!


用完買盒Refill就搞掂! Night Cream R 帶有淡淡香味, 有助入睡及提升睡眠質素! 而售價為貨裝 - HK$690/30g; 補充裝 - HK$640/30g

銷售點

ONLINE SHOP: www.astalift.com.hk
FUJIFILM Studio: 香港銅鑼灣告士打道311 號皇室堡10 樓1013 室


分享到此為止, 拜拜~



°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°



♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com

arrow
arrow

    cheChee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()