我諗我唔認老都唔得啦.... 細細個既時候好怕阿婆香水, 到而家我居然會擺定支響手袋, 哈哈! 就好似細個唔鐘意食苦瓜因為覺得又苦又澀; 人大左就會覺得苦瓜唔苦, 反而係甘甜味, 所以話呢, 人係會變! 

「阿婆香水」唔係人人接受, 就好似榴蓮一樣, 鐘意食既就會好鐘意! 講番先, 我手上呢幾款產品係 大員堂 金門一條根 系列, 一條根原產於金門珠山村,係一種多年生豆科植物, 具有平肝健體功能, 能治腰腿骨痛; 跌打骨折; 腰肌勞損; 肩周炎; 頸椎病等症狀!


我最鐘意金門一條根精油滾珠, 細細支容量有成35g, 方便帶出街隨時用之外, 佢仲係一支萬用精油 蚊叮蟲咬都可以用佢架~


金門一條根精油滾珠 結合數種精油成份及功效, 味道有少少似茶樹油, 幾好聞~ 滾珠式設計唔會因塗既時候而沾到雙手; 配合滾珠打圈按摩, 精油更快滲透而達致舒緩效果!

金門一條根精油滾珠 超涼配方, 每每我塗完肩頸膊頭位置, 都可以舒緩肌肉疲勞而帶來既酸痛! 我試過有次響公司做到暈暈到, 攞佢出黎塗響太陽穴即刻好好多! 


另一個產品係 大員堂 聖品金門一條根精油軟膏!


若果你係運動健將, 聖品金門一條根精油軟膏 必定係你既恩物!! 成分有芙蓉萃取液; 十大功勞萃取液; 山蒼子精油等等, 加上含有維他命E, 有效滋潤肌膚!

大員堂 聖品 金門一條根精油軟膏運用左真空包裝按壓式設計, 一按就會滲出青蘋果色軟膏, 方便又衛生!

手腕間唔中會唔舒服, 好似扭柴既感覺... 我塗少少聖品 金門一條根精油軟膏, 輕輕推開按下, 滲透力高又唔黏膩, 疼痛好快就舒緩!

正如我之前所講, 聖品 金門一條根精油軟膏係運動員健將既恩物, 運動前後都可用佢, 當按摩膏咁用, 可以減少運動抽筋或拗柴等情況出現, 對舒緩肌肉疲勞更有幫助!


最後一個產品好似片紫菜 - 大員堂 金門一條根精油膏貼

 
 

金門一條根精油膏貼結合數種精油成份及功效, 加強改善血液循環, 深層滲透, 特別適合大部位既肩;頸; 腰背位置!

姿勢唔正確就好容易會有背痛, 當然唔可以長期倚賴精油膏貼, 但間唔中貼下又真係好鬼正! 若果果日真係背痛既話, 我會臨訓前貼一片響下背脊, 第二朝起身無晒痛, 舒服晒! 記得每次用完要貼實個鎖口位, 咁就唔怕成分揮發晒啦!

大員堂 金門一條根精油膏貼每片尺寸為120mm x 150mm, 可按自己需要裁剪適合既大細, 咁就唔會浪費啦~




大員堂 website:
http://www.taiyuentong.com.hk/

大員堂 Facebook:
https://www.facebook.com/KinMenGTH/

九龍新蒲崗彩虹道202—204號華懋工業大廈3樓A室
查詢電話: 21170086

銷售點: 
屈臣氏及各大藥房有售



分享到此為止, 拜拜~



°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°

 


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com

arrow
arrow

    cheChee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()