自問睫毛都算濃密, 不過就我就好懶豬豬, 
懶得夾睫毛/塗Mascara, 所以成日都比人話我無神... 
不過今日開始我擁有精靈大眼睛喔~


呵呵, 我去左做角蛋白美睫!
角蛋白美睫有助保持原生睫毛之餘,
同時增強睫毛既彈性同光澤度,
最重要係唔傷睫毛!

夾睫毛好容易會整斷睫毛;
而塗Mascara就要好有技巧, 
塗得唔好可能會變曱甴腳,
如果溶妝就更慘慘, 無啦啦變Smoky Eye\(//∇//)\

我搵左好朋友幫我做角蛋白美睫,
手勢好就肯定架啦, 最重要係佢一定係用有品質既產品;
尤其用響咁近眼部位置喎,
所以我特別注重產品質素!

角蛋白美睫以修護睫毛為前提,
先固定睫毛, 再用角蛋白精華
以修護方式定下睫毛捲翹度!

當睫毛吸收左角蛋白精華養份後, 
無時無刻都可以有捲翹效果;
而且往後生長既睫毛亦會較強韌!

療程需時約一小時左右;
完成後睫毛自然上翹, 
雙眼有放大效果之餘亦更覺精神!

我自己就非常滿意!! 
左邊係做角蛋白之前; 
右邊係咪精靈又大眼呢~

我朋友工作室除左角蛋白美睫之外,
佢最拿手既係光影霧眉;
運用素描既明暗原理, 一層一層咁分配好色界,
再控制深淺分色界, 令眉部皮膚自然形成線條,
產生素描立體朦朧逼真感!

嘿~ 遲下我都要過黎搞搞條眉!

眉型再現 Dream Come True
地址: 旺角西洋菜街南街1A號百寶利商業中心10樓1003室
Facebook專頁: 眉型再現工作室
分享到此為止, 拜拜~


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com

arrow
arrow
    文章標籤
    eyelash 眉型再現
    全站熱搜

    cheChee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()