正所謂「工欲善其事, 必先利其器」, 有好既化妝工具, 完美妝容話都無咁易啦! 小妹擁有一套化妝掃 - ZOAY Professional Beauty Brush, 呢五支堅係好野, 超值得擁有! 先講價錢, 廿零蚊起已經有交易, 對於初學化妝者買工具絕不肉痛! 加上ZOAY係100%香港品牌, 更加要支持啦!

嗱嗱嗱, 無呃大家架, 我呢幾支化妝掃由HK$22至最貴果支都只係HK$59咋! 齋睇價錢已經贏晒啦, 係咪先! 化妝掃以高級人造纖維製成, 毛質鬆軟舒適, (圖下, 由左至右)#359-大頭碎粉掃; #2-尖頭胭脂掃; #202-扁頭粉底掃; #305-斜角遮瑕眼影掃; 及 #407-尖頭鼻影掃, 可以話化妝必備掃套餐! 

先黎介紹第一支化妝不能沒有它 #202-扁頭粉底掃 (HK$36), 呢支係用黎塗粉底液既專用掃, 超超超方便, 上妝話咁快就搞掂!


由高級人造纖維製成既 #202-扁頭粉底掃, 毛質軟硬度適中, 用黎上粉底液或BB Cream就最Prefect!


我用開Missha CC cream, 呢支CC cream我都十分推介, 因為佢遮瑕能力超高且透氣, 用左佢好似變左Model咁, 係其他粉底媲美唔到!

用化妝掃黎上妝超快超方便, 我會以點印方式印開, 印到咁上下均勻, 可以輕輕推開, 尤其眼位唔需要太多粉底液!

另一支化妝掃係一掃多用 - #305-斜角遮瑕眼影掃(HK$22)! 呢支掃可以當遮瑕掃; 亦都可以用作眼影掃!


ZOAY既化妝掃以高級人造纖維製成, 掃毛軟硬適中; 而#305-斜角遮瑕眼影掃 斜頭設計, 方便用於眼底黑眼圈遮瑕 或眼蓋位置(眼影)!

我黑眼圈都幾嚴重架, 所以間唔中上完粉底會再加遮瑕膏, 務求遮住瑕疵!


除左當遮瑕掃之外, 用作眼影掃更好! 每盒眼影都會有mini版既掃, 但太細支啦, 邊好揸手架! 梗係用番支正常版既眼影掃啦 - #305-斜角遮瑕眼影掃


斜角既好處就係岩晒眼型! #305-斜角遮瑕眼影掃抓粉力強, 輕力響眼影盒掃兩下已經夠對眼用, 塗上後再掃開, 自然又唔浮誇!

另一支係我比較少用既化妝掃 - #407-尖頭鼻影掃(HK$22); 即係highlight, 做shading!


#407-尖頭鼻影掃既掃毛比其他四支化妝掃為硬, 但硬得黎都屬柔軟, 真係好難用筆墨去形容, 哈哈~

Highlight我就唔係好識, 用黎點下眼頭 Bling Bling~

Last but not least, 化完妝梗係要定妝啦 - #359-大頭碎粉掃(HK$59)


#359-大頭碎粉掃既掃毛超柔軟, 配合特大毛頭設計, 就可以更容易均勻沾上碎粉, 達到理想既定妝效果!

碎粉既作用就係定妝, 可以Keep住個妝長時間, 唔洗成日補妝! 比起我以前用果支無牌子既碎粉掃真係差天共地; #359-大頭碎粉掃 大毛頭多掃毛又柔軟, 抓毛能力又強, 均勻沾上碎粉, 打造平滑肌膚!

最後最後, #2-尖頭胭脂掃(HK$59) 出場啦!

尖頭掃有一個特別既功能, 就係彌補碎粉難以觸及既位置! 因為掃頭既層次及弧度, 可以將多餘碎粉掃走, 大大提高定妝既效果!

掃胭脂無難度! 緊記要 笑! 笑起上黎顴骨位置就會突起, 於突起既呢個位置就打圈掃上胭脂, 成個面形都會變得立體起黎架!

唔好唔記得畫番條眉; 搽番個咀, 咁就醒神見得人啦!


我呢五支 ZOAY Professioanl Beauty Brush (#359-大頭碎粉掃; #2-尖頭胭脂掃; #202-扁頭粉底掃; #305-斜角遮瑕眼影掃; 及 #407-尖頭鼻影掃) 於wishh!; 全線HKID gallery; ZALORA香港網店都可以買到; ZOAY 網站 (https://www.zoaybeauty.com)仲有更多更多化妝掃比大家選擇, 而且價錢仲好相宜添!



分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com

arrow
arrow

    cheChee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()