相信唔少人同我一樣係面膜腔, 嘻嘻! 何謂面膜腔? 我既定義係好鐘意買面膜同敷面膜! 不過我又未至於一年敷700片面膜咁多, 但我諗我一年都敷300片, 即係隔日就會敷面膜; 加上面膜係旅行既最佳手信, 去親旅行閒閒地買番一百幾十片返來!

妝蕾RAY面膜去泰國旅行必買, 但而家香港都買到啦, 最重要係唔洗驚買到水貨, 正貨RAY Mask於指定銷售點包括全線 SASA; 萬寧; 雅施及阿布泰國生活百貨有售!

妝蕾RAY Mask 有兩款, 金色 Gold Facial Mask 有助修復痘痘; 去痘印; 美白淡斑! 而銀色 Facial Mask就可以嫩膚抗皺; 深層補濕; 修復肌膚! 

泰國原裝進口, 唔想買錯次貨或假貨, 就要認清盒上印有www.rayanskin.net先為原裝正貨!
最近可能食得熱氣野多, 居然長左粒大痘痘, 為左快快消滅痘痘, 我揀選左金色包裝既妝蕾RAY Mask, 因為金色呢款主要功效為淨斑亮白; 淡紋去痘, 正正就係我需要!

金色妝蕾RAY Mask成份蘊含金箔; 蝸牛原液及膠原蛋白! 金箔有提拉緊緻之效, 減輕泛紅便感; 蝸牛原液更有修復受損肌膚, 柔肌亮膚; 而膠原蛋白則可增強彈性, 改善鬆弛肌膚!

每片有一塊妝蕾RAY Mask, 面膜有三層, 其中外層係藍色; 另一邊外層係錫紙, 中間先係真面膜, 唔好敷錯呀啊!


妝蕾RAY Mask選用蠶絲面膜, 蠶絲構造成份與人體皮膚極為相似, 加上輕柔且不刺激肌膚; 蠶絲面膜屬多孔性纖維, 精華液儲存力強, 保濕度更遠超普通面膜多倍!


妝蕾RAY 蠶絲面膜質地超薄, 貼敷性強, 滲透性高! 而蠶絲本身含有多種胺基酸, 可經皮膚滲透吸收, 有助促進血液循環, 加速皮膚新陳代謝, 延緩皮膚老化!

面膜大小剛好, 而且超薄超貼面!


蠶絲面膜就敷響面, 而藍色呢片都可以敷架! 藍色呢個可以用黎敷頸, 可以減淡頸紋, 用得唔好浪費麻~

面膜唔需要敷太長時間, 一般10至15分鐘已經有助皮膚吸收精華內既活性成分, 令肌膚亮透白滑緊緻有彈性!


敷完短短15分鐘妝蕾RAY Mask, 我既肌膚係幾咁水潤令立立! 再用埋手指彈琴方式去按摩肌膚, 待精華被肌膚加以吸收!!

另一款銀盒妝蕾RAY Mask主要成份包括海藻; 蝸牛原液及膠原蛋白, 幫助打開毛孔, 滋潤保濕同時提亮肌膚; 有效淡化細紋! 

妝蕾RAY Mask好抵買, 一盒有十片都只係賣HK$78, 就算日日敷面膜都唔會肉赤啦! 一日用金色; 一日用銀色, Keep住靚靚肌膚話都無咁易!


銷售點:
全線 SASA 化妝品(包括香港及澳門地區); 萬寧(包括香港及澳門地區); 雅施ASTER 及阿布泰國生活百貨有售

售價:
RAY 妝蕾®泰國蠶絲面膜【金色】(10片)
優惠價: $78 (建議零售價: $138) 

RAY 妝蕾®泰國蠶絲面膜【銀色】(10片)
優惠價: $73 (建議零售價: $128)


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com

arrow
arrow
    文章標籤
    RAY RAY Mask Mask
    全站熱搜

    cheChee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()