嘻嘻! 乜都唔洗講就知我成功整到雞仔蛋撻&熊貓鮮奶撻啦, 呵呵呵~ 其實好易整, 你都得架!!

我參加左奇華工作坊所舉辦既熊貓鮮奶撻及小雞仔蛋撻班 (查實係旅遊達人謝利Jerry邀請我去架^^), 可以話零失敗, 一定得工作坊! 

哈哈, 好似兩個拎左張畢業証書咁, 「阿媽, 我終於得左啦」hahahaha

過程輕鬆又愉快, 先睇示範然後就輪到大家一手一腳做, 由搓揉麵粉團到餅皮, 做模到倒蛋漿... 世上無難事, 無野無唔得架!


我都有板有眼架, 搓皮唔難, 放落去個蛋撻模先難! 又驚佢爛, 又驚佢厚得濟或薄得濟唔平均... 

倒蛋漿既技巧就係唔好倒過多!
之後就可以放入焗爐30分鐘!


等蛋撻既時候就係畫畫既時候啦, 大家都努力用朱古力去創造得意可愛既熊貓&雞仔.... 我既創作都尚可接受啦~


出爐啦出爐啦! 待涼後就可以裝飾啦!

哈哈! 好得意呀, 唔食得都睇得啦!
多謝師父Macy輕鬆有趣既耐心教導, 仲教我地雞蛋揀選湖南蛋; 鮮奶唔一定3.6; 仲有吱朱古力技巧...

我得你都得, 奇華工作坊包你一定成功! 
我請屋企人試我既手勢, 個個都話好味, Yeah!!


奇華工作坊
地址: 香港灣仔皇后大道東188號2樓
課程資訊: https://goo.gl/fg2mZs


分享到此為止, 拜拜~


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com

arrow
arrow

    cheChee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()