你最近係咪都同我一樣訓覺訓得唔好呢? 訓覺真係好緊要, 但天氣潮濕就好影響睡眠質素; 而睡眠質素差會令人四肢沉重, 仲會脾氣變差, 集中力下降.... 不過唔緊要, 趕走濕氣我靠佢 - 友營堂 木酢健の貼!

基於工作關係唔可以成日去按摩舒緩一下疲勞, 有見及此, 友營堂推出 木酢健之貼! 
木酢健之貼有效祛除身體積久既毒素及濕氣, 加強血液循環, 改善新陳代謝, 減輕肌肉疲勞; 酸痛!


木酢健之貼採用全天然成份, 配合高科技提取開花結果既橘子樹既木酢, 其木材質量比一般木材及竹枝為重, 所蘊含既營養原素更多; 經過陳年化過程, 加入晶石; 綠茶精華及納米元素精製而成!

每晚訓覺前貼一片木酢健之貼響腳板底, 透過木酢發放天然遠紅外線刺激腳底穴位反射區黎改善全身既血液循環, 促進新陳代謝, 原理就好似腳底按摩一樣, 但功效唔局限於腳部, 而係有效全身!

正如我之前所提及, 潮氣重容易攰, 而木酢健之貼可吸走濕氣, 消腫袪濕, 舒緩肌肉疲勞酸痛, 從而改善睡眠問題!

訓覺既時候覺得木酢健之貼微暖, 無覺得唔舒服或痕癢, 好快就訓著覺; 第二朝起身見到塊貼濕晒,可想而知我真係濕氣過重... 

用後只需用濕紙巾抹乾就可以, 唔會有黏立感; 當然亦可以用清水沖洗啦!

我連續幾晚都有用木酢健之貼, 雖然貼響雙腳, 但估唔到頸緊膀痛都改善到! 之前要輾轉反側好耐先可以入睡; 另外手腳冰冷情況亦得到改善哩!

原來木酢健之貼仲可以貼響身體其他位置治痛症! 久坐容易引起腰酸背痛, 貼兩片木酢響下腰背, 第二朝起身舒服晒!


木酢健之貼 Flexi-Patch
木酢健之貼 60片裝 HK$288
木酢健之貼 8片裝 HK$43

木酢健之貼官方網站: 
http://www.flexi-patch.com/
Facebook專頁: 
https://www.facebook.co
m/flexipatch

 


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com

arrow
arrow

    cheChee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()