正所謂「女人唔補好易老」
呢個年代, 個個都係女強人!
又要返工; 又要打理屋企;
同朋友食飯; 仲要扮下靚, 做下Facial等等...
一日廿四個鐘點夠用啊!

好在有 王朝滴雞精!

細細個既時候已經久仰「雞精」大名,
顏色黑媽媽, 未飲已經覺苦澀味甚濃,
點飲啊??! 

時至今日, 而家既雞精係超美味架!!
尤其我所介紹既 王朝滴雞精!
呢盒滴雞精係 美麗四物 系列,
係加左料既雞精, 嘿~

有人話唔好食太多雞, 因為怕雌激素!
但對於王朝滴雞精就可以大大放心, 
因為王朝嚴選有 CAS 認證(相等無藥物殘留)
合法牧場既適齡母雞, 
飼養環境及雞隻健康得到保證,
再用10小時以100度古法恆溫滴釀,
過程中不加任何水份去萃取每一滴雞隻精華!

成份除左純滴釀雞精之外,
之前所提及既美麗四物就係:
當歸; 黃芪; 枸杞 及 紅棗!

唔洗多講都知當歸; 黃芪; 枸杞; 紅棗係補物啦!
當歸補血; 黃芪補氣!
枸杞有增強機體功能之效, 
促進身體復原, 提升抗病能力!
而紅棗可以改善血液循環, 
增加紅血球含量, 令膚色更紅潤健康!

每朝食早餐前我會先飲滴雞精!
因為空肚既情況下,
滴雞精會更易被身邊吸收!

懶人加熱法: 
響雪櫃冰箱攞一包滴雞精;
唔需要用火; 亦唔需要用微波爐,
直接原包滴雞精放入100度熱滾水,
等待3-5分鐘就可以飲架啦~


後來我發現
直接將滴雞精放入飲水杯,
再加入100度熱滾水
係仲方便架!


每包滴雞精淨容量為65ml
其實真係得好少,
唔洗幾啖就飲完!

呀~
真係好好味啊~
我每日既動力都係源自呢杯滴雞精咋!
除左帶有鮮甜既雞湯精華外,
仲會飲得出有當歸黃芪等補品既味道!

如果你屬於經常捱夜; 又多應酬...
加上面色偏黃; 皮膚鬆弛; 
眼袋明顯; 皺紋顯露...
証明係時候要補補啦!

王朝滴雞精飲用方便,
血氣好左, 面色紅潤又精神!
體質好左唔怕凍, 呢個係最明顯,
我之前坐Office時要著羽絨添架,
飲左滴雞精之後無再沾寒沾凍,
老虎都可以被我打暈呀, 哈哈哈~


王朝滴雞精

美麗四物滴雞精(10入裝)

 

其他滴雞精系列可參閱:

王朝滴雞精官方網站:
http://www.wangchao.com.hk/ 

Facebook專頁:
https://www.facebook.com/ wangchao.hk/


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com

arrow
arrow

    cheChee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()