額頭紋; 魚尾紋; 川字紋...
眼部幼紋; 法令紋; 頸部橫紋...
一條皺紋老一歲! ! !
天啊?! 我唔係咁快就變老婆婆, 
我唔想要皺紋啊!!

好在我有熨紋神器 - ZINO 即效去紋逆齡精華
ZINO Instant Wrinkle Remover Serum

佢係一支好神奇既精華,
因為佢可以即時熨平消除皺紋及細紋, 
而且仲可以收緊並撫平眼袋,
超厲害既精華啊~


生產地為韓國既
熨紋神器 ZINO 即效去紋逆齡精華,
主要成份包括
專利 Botaniceutical Plus-10; 六胜肽; 
肌膚生長因子(EGF)及腺苷!

韓國專利 Botaniceutical Plus-10 
含十種天然植物成份, 速效去紋抗老修護!


而六胜肽有助強效抑制肌膚肌肉, 
即時去紋收緊, 改善肌膚鬆弛問題!
肌膚生長因子(EGF)就有促進細胞修復
及膠原增生, 減少色素均淨膚色之用!

腺苷有效擊退皺紋及提升眼部輪廓;
具抗氧功效, 打擊自由基!

初初仲以為係膏狀,
原來係啫喱質地,
好滑易推!

皺紋幼紋都唔知點解會無啦啦出現, 
尤其我既虎紋位置 (法令紋),
笑既時候就最明顯....

肌膚所有地方都可以塗
熨紋神器 ZINO 即效去紋逆齡精華, 
當然只係塗於有紋既位置!

如果好似我要減淡虎紋 (法令紋) ,
只需要約一粒黃豆大小既精華,
就已經好足夠架啦!

我會慢慢打圈推開
啫喱質地既熨紋神器
ZINO 即效去紋逆齡精華,
然後再按壓點印方式加強吸收!

眼部肌膚都可以用!
同樣既份量: 約一粒黃豆大小既精華; 
同樣既方式: 打圈推開再點印!


仲有頸部都唔可以忽視!
減淡頸紋就要塗多少少,
約一毫子大小既去紋精華份量!

塗完大概2分鐘左右,
肌膚周圍會感覺到收緊, 
就好似岩岩做完醫學Treatment咁,
有提拉既感覺;
紋仲淡左, 好似慢慢消失咁!

日常要被免低頭睇手機, 
因為眼紋頸紋就話咁易形成!
無紋會更覺後生!
用左熨紋神器 ZINO 即效去紋逆齡精華, 
紋理被熨平, 光滑白嫩肌膚就出現!


銷售點:
ZINOMALL.com
ZINO 概念店門市


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com

arrow
arrow
    文章標籤
    zino
    全站熱搜

    cheChee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()