我都想真素顏出街啊!
但奈何有瑕疵...加上化妝見人係基本禮貌,
等我同大家分享我既偽素顏之妝品啦~

YVES ROCHER 榮獲多個法國No.1榮譽,
包括法國No.1美容品牌; 法國No.1護膚品牌;
法國No.1抗衰老護膚品牌; 及法國No.1化妝品牌等等!

而我手上呢支就係偽素顏必備單品:
輕透裸妝粉底液
(Pure Light Nude Foundation)

屋企可能有10支8支粉底液,
但都可能唔及呢支好, 因為YVES ROCHER
呢支輕透裸妝粉底液
0%矽 0%酒精 0%PARABENS防腐劑,
配合98%活性天然成份,
塗上肌膚0負擔!

粉底液採用吸管式設計,
加上我係用粉底掃, 
更加唔洗怕粉底液會整污雙手!

裸妝 即 偽素顏
輕透裸妝粉底液 蘊含獨有既植物活水細胞成份,
超水感裸色質地, 用粉底掃輕輕印開, 
感覺透薄又貼服!

然後就到胭脂啦~
同樣係0%矽 0%酒精 0%PARABENS防腐劑,
而且顯色度非常高呢!

掃胭脂好簡單, 緊記要 笑! 
笑起上黎顴骨位置就會突起, 
於突起既呢個位置就打圈掃上胭脂, 
成個面形都會變得立體起黎架!


最後就係重點既咀唇啦~
Matte啞面唇妝係歐洲 2018今季最流行趨勢, 
加上藴含山茶花油, 質感柔滑夠晒滋潤!

雖然我拎住4支 YVES ROCHER 啞緻型彩唇膏,
但我一見到就即刻開左 #156 較為鮮紅既黎塗上咀!
顯色度相當高; 加上啞緻質感,
雙唇為整個妝容添上優雅!


Pure Light Nude Foundation
輕透裸妝粉底液 (HK$180/30ml)

Matte Lipstick
啞緻型彩唇膏 (HK$120/3.7g)


YVES ROCHER
官方網站: 

http://www.yves-rocher.hk
Facebook專頁: 

https://www.facebook.com/YvesRocherHongKong


分享到此為止, 拜拜~

 

°゚。・*.゚✩˂產品由YVES ROCHERDearBeauty提供˃✩゚.*・。゚°

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com

arrow
arrow

    cheChee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()