夏日修身大作戰正式開始!!

都市人成日都話忙/無時間,
從此無藉口啦~
最近我去左Sun-i Fitness做運動,
只需20分鐘就等於做左3日運動, 
等我大家介紹下啦~


將EMS微電流脈衝科技結合運動,
短短20分鐘配合度身訂造訓練, 
鍛煉肌肉緊實, 塑造線條話都無咁易啦~


兩手FingFing就可以去做運動,
因為Sun-i Fitness會提供特製微電流運動套裝 Power Suit;
而Power Suit係由德國特別訂製返黎,
用上特製布料, 防菌防臭;
響唔同既位置配有多塊無線微電流脈衝片!

換好件Power Suit就可以準備上堂啦~
專業教練會先了解我既體質;
例如我想修大腿線條, 
教練會建議適當既動作,
調教電流脈衝能量,
從而提升運動成效!

看似簡單既動作,
只要配合微電流脈衝,
難度提升左10倍!

就係因為通過微電流脈衝,
喚醒深層肌肉, 刺激肌肉組織,
達至修線條; 增肌肉等效果!

微電流比我既感覺好得意,

好似有少少觸電感覺,

又有少少肌肉抽筋咁既感覺!

但當你想控制肌肉既活動, 

就要出盡全力!

20分鐘既訓練好快過,
過程唔會覺得好辛苦;
反而教練話完堂既時候,
我覺得似係岩岩WarmUp完, 哈哈~

喚醒深層肌肉先容易修線條; 
最開心既係上完堂覺得肌肉Firm左,
唔再係鬆泡泡; 誇張d咁講好似細左一個碼!

而且Sun-i Fitness有度好, 就係私穩度高;
因為我好似包左場咁, 唔洗共用空間,
教練會以一對一形式訓練,
獨享20分鐘訓練,
所以唔需要擔心有其他人既目光!


**********
如果你想極速修身, 飛雲來了!!
正常試堂要HK$700/2堂架 (大家可到官網查詢);
如果經我介紹, 免費送你一堂 #EMStraining!!!
有興趣既話可以聯絡我,
機會可遇不可求哩~
**********


修身除左做運動, 飲食管理都好重要,
所以我會配合營養健康食品, 雙管齊下,
講緊既就係SLENDERIIZ智能體重管理系統!

我手上呢包係PureNourish,
為身體提供超過 28%既每日膳食纖維所需
以及十多種必須既維生素及礦物質,
仲有促進胃腸健康既益生素及酵素!

PureNourish選用低敏優質豌豆蛋白,
相比大豆蛋白更易吸收;
而且高蛋白質及高纖維, 
尤其劇烈運動後有助肌肉恢復, 
更可滿足飢餓感及促進飽足感!


PureNourish 就好似奶粉咁, 即沖即飲,
每日飲用一次就足夠,
而且飲用方法非常簡單,
取 2 匙PureNourish加入 8oz冷開水,
充分搖勻後即可飲用!

手搖杯內附彈簧球,
可以好方便咁混和奶粉,
唔怕會有沉澱或者起一舊舊!

低糖低脂低熱量;
味道帶有淡淡雲尼拿/豆漿似的,
都幾好味, 好似奶昔!
如果怕杰它它, 可以倒多少少水,
稀d就更易入口!

每每運動過後我都會飲PureNourish,
係補充營養既黃金時間,
補充蛋白質可以令肌肉加速復元;
減少肌肉流失; 有助促進肌肉生長;
最重要係增加飽肚感!
咁就唔會做完運動即刻食啦~

除左PureNourish可以當代餐外,
SLENDERIIZ 智能體重管理系統

仲有兩支滴劑 (纖體滴組合套裝),
一支係Slenderiix(消脂易)用黎趕走脂肪;
另一支係Xceler8(促纖益)主要係增強能量!

Slenderiix(消脂易) 以天然成分
令人體自我修復到最佳狀態,
從而改善胰島素敏感度,
幫助加速脂肪從細胞中釋放,
提升代謝率及清除毒素,
從而加速減重過程!

配合Xceler8(促纖易)有助提升能量及活力;
提升新陳代謝,
進一步強化減重功效!

每次用餐前10分鐘將Slenderiix (消脂易)
及Xceler8 (促纖益), 取適當份量滴於舌下,
含住10秒鐘然後吞!
因為滴劑令有效成分於舌下直接吸收,
有助快速發揮功效!


健康修身唔難, 均勻飲食,
少油少鹽少糖; 多蔬多果多粗糧;
配合埋適量運動,
唔洗一個月就有成果,
擁有最Fit最健康身形仲唔係我!


SLENDERIIZ纖體滴產品於 ARIIX HONG KONG LTD 發售
Facebook專頁: https://www.facebook.com/hongkong.ariix
查詢電話: 3974 9888

Wireless EMS Training
Facebook專頁: https://www.facebook.com/feelnesshk/
查詢電話: 2456 1300


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com

arrow
arrow

    cheChee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()