空氣質量指數亮起紅色級別....
環境污染真係咁恐怖?! 好在我有Wynd Plus
智能式便攜空氣淨化機,
唔洗一陣就幫我淨化空氣!

Wynd Plus係一款智能式便攜空氣淨化機,
旨在經由過濾包括過敏原; 細菌;
霉菌孢子以及由交通/工業污染所產生既懸浮粒子,
黎清潔個人空間空氣!

每盒WyndPlus包括:
空氣淨化機
空氣質素監測儀
桌面支架
纖維便攜包
USB-A到USB-C充電線
充電適配器

提供多達四款充電配適器,
三腳/直腳/兩圓腳... 即係話世界各地既插蘇都適合使用,
而且附有便攜包, 帶出街或去旅行都方便!

Wynd Plus可以監測個人空間既空氣質素,
就係靠機底呢個空氣質素監測儀;
可以監測空氣質量指素AQI及PM2.5,
量度懸浮粒子濃度並實時顯示測量結果!


Wynd Plus用上醫療級過濾網,
由與銀交織既靜電網組成, 
捕捉99% 0.3微米以上既微粒,
殺死99%細菌及病毒!

Wynd Plus 非常容易使用, 配合埋智能App, 
可以監測空氣質素及調教運行速度,
提供更健康舒適既空氣!


我最鐘意將Wynd Plus對住自己,
一來可以當小型風扇吹風;
二來可以令我周遭環境都變得清新健康!

遲下我要將部Wynd Plus擺響公司,
公司無得開窗似密室, 加上長期室內冷氣,
一個唔覺意被打乞嗤就好容易中招;
唯有好好保護自己, 加強防衛!

Wynd Plus 空氣淨化機 (HK$1680)
官方網站: https://modus.com.hk/
Facebook專頁: Modus Hong Kong

分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com


#ModusHongKong #WyndPlus #AirPurifier #空氣淨化器 #智能隨身

arrow
arrow

    cheChee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()