古語有云:「工欲善其事, 必先利其器」
我一直都係用開ZOAY化妝掃,
因為ZOAY堅好用, 價錢唔貴且高質,
新手入門的話ZOAY化妝掃一定係首選!

ZOAY係100%香港品牌,
化妝掃以專業技術及全人手工藝製造,
令整體毛質; 毛既數量以及抓粉能力
比起一般掃更優秀!

呢一Set係ZOAY Deluxe套裝, 
係ZOAY 團隊最新打造既高級化妝掃系列,
淡粉紅配玫瑰金既手柄係由韓國設計師親自設計;
而且ZOAY Deluxe化妝掃比較全面, 包括:
S01 尖頭碎粉掃
S02 指感粉底掃
S03 局部修容掃
S04 斜頭暈染眼影掃
S05 筆型暈染修容掃

我個人最常用亦最喜愛係
S01#尖頭碎粉掃 及 S02#指感粉底掃,
先同大家分享S02#指感粉底掃!
採用左韓國既壓縮技術令毛量增加30%;
而管柄仍然採用較細既鋁管, 令掃毛力度更集中,
就好似用手指上粉底力度;
但又比手指上粉底既效果自然!


用化妝掃黎上妝超快超方便, 
慢慢用粉底掃均勻點印方式推開,
輕鬆打造透薄自然底妝!

S05#筆型暈染修容掃 都係一支好好用既化妝掃,
幼細纖維毛配合筆尖型設計,
可用作細緻位暈染及修容,
令妝容更具立體感!


S05#筆型暈染條容掃可用於修飾鼻型;
我就鐘意用黎暈染眼影位置,
我貪佢抓粉力強, 於眼蓋位置掃開易上色,
自然又唔浮誇!


S01#尖頭碎粉掃超好用, 
採用極纖細人造纖維毛, 掃毛超柔軟順滑,
而且毛量多, 大大提升抓粉力, 
打造平滑肌膚, 達到理想既定妝效果!


要局部修容就要用上S03#局部修容掃
可以沾上光影或陰影粉修飾顴骨; 
眉骨; 鼻骨及下巴等位置,
塑造立體輪廓!

或者用黎彌補碎粉掃既不足,
就好似鼻翼兩側位置, 碎粉掃就未必顧及得到;
我用S03#局部修容掃就可以細緻定妝!


化妝後會比人一種煥然一新既效果, 
感覺亦會較整潔, 所以化妝係基本禮貌;
淡薄底妝再以橙色為胭脂素造祼肌,
眼妝可以放閃粉提亮眼部明亮感,
就係我每日好氣色既簡單妝容!

ZOAY Deluxe
Full Makeup Brush Set (HK$383)

官方網站: http://www.zoaybeauty.com/
Facebook 專頁: ZOAY專業化妝掃
Instagram: zoaybeautybrush


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com

arrow
arrow

    cheChee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()