我格言係「愛運動女生最吸引」
所以我成日都會做運動; 出汗可以排毒, 
出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量;
最近我收到真 無線運動耳機,
邊個話做運動先可以戴耳機,
日常配襯都好靚喔~
Jabra係專業通訊及音響方案領先品牌 ,
而Elite Active 65t係 真無線運動耳機;
我呢款係採用Swarovski元素水晶既
水晶限量版耳機連耳環套裝,
限售800套架咋!

耳機機身及便攜充電收納盒鑲嵌Swarovski水晶;
而附送既耳環我就好鐘意,
低調大方既設計; 鑲有Swarovski水晶,
幾時配戴都咁適合!


Elite Active 65t備有三款唔同尺寸矽膠耳塞, 
抓力強勁, 我跑步跑左8km都無甩過出黎!

Elite Active 65t通過IP56 防汗防水及防塵認證;
每次完全充電可使用5小時;
而便攜充電收納盒可為耳機完全充電兩次,
續航力長達15小時!

超級建議下載「Jabra Sound+」app,
除左可以顯示耳機電量,
Jabra Sound+仲可以手動調校EQ音樂等化器;
「高音甜; 中音準; 低音勁」
或者預設不同場景模式, 
以及顯示運動表現追蹤數據!

Jabra Sound+更可以調節收聽環境聲強弱;
仲可以調整通話時聽到自己聲音,
令免提通話更加自然!


耳機既左右按鈕有唔同既設定,
右耳機可以暫停/播放音樂; 
接聽電話以及允許環境噪音進出;
而左耳機就可以調教音量及
選擇上一曲或下一首曲!

我超鐘意Jabra Elite Active 65t,
除外型充滿個性品味, 
看似平凡既耳環卻加配閃亮Swarovski 水晶,
係女生至愛哩!
Elite Active 65t配備最穩定藍牙5.0連接配置及
附有獨特4個麥克風配置;
無論身處室內或室外,
任何時候既音質都係無懈可擊!


Jabra 
Elite Active 65t水晶限量版
耳機連耳環套裝 (零售價HK$2099; 限量800套)
只限於連卡佛網上店; K11 網上店 she.com 網上店發售

官方網站: https://www.jabra.hk
Facebook專頁: Jabra


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com

#Jabra #EliteActive65t #真無線藍牙耳機 #藍牙耳機 #無線耳機 #運動藍牙耳機

arrow
arrow

    cheChee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()