我愛運動尤其跑步, 因為可以全身瘦!
但跑步導致腿部肌肉特別強壯, 唉...
所以近排我努力尋找改善腿型既方法,
聽說打BOTOX可以立即放鬆小腿肌肉,
但我就冇勇氣去打針…
又聽說韓國有種骨氣療法
可以用人手改善深深既骨骼及肌肉線條,
唔通要飛去韓國先有救?
搜尋後發現香港有間有認證既美容院,
專門做呢類養生修型療程,
幸運地唔洗飛去韓國咁遠,
銅鑼灣就有一間!

菅式美容係香港唯一獲得
「韓國小顏骨気美容協會」認可既美容中心,
菅式既骨気師需接受骨気療法培訓
及多重考試評核, 獲取由日本頒發既資格證書,
之後先可以為客人提供徒手整形治療!

一入門口見到好多面模型,
其實呢個係菅式美容既皇牌療程,
小顏美學, 修正面部骨骼輪廓!
而我要試既, 亦係皇牌之一既「骨気美脚」!
顧問同我傾完, 建議我做埋「溫灸瓷石能量」,
改善腿部線條, 同時舒緩腿部既繃緊肌肉,
$580做足兩個療程,
值得一試!

由日本來既國際級美容院與街坊小店不同,
有獨立房間, 窗外睇到超大景觀, 外面有化妝間,
且空間感十足, 唔會覺得逼夾!
而使用既護膚產品更係
殿堂級骨気導師菅貞子個人品牌哩~


先進行溫灸瓷石能量,
利用右邊最大既頭溫熱按摩穴位,
放鬆繃緊肌肉, 
從而疏通淋巴系統, 促進血液循環,
排走體內老舊廢物及毒素!


腿部經過暖暖既溫灸瓷石能量,
大小腿肌肉都得到放鬆,
本身疲倦既感覺好快消失!

之後就到正式既骨気美脚!
骨氣師使用正宗韓國矯形手技,
利用純天然; 物理性; 全人手針對大腿及小腿,
減輕大腿虛浮水腫, 放鬆緊繃大腿肌肉,
改善大小腿的既肌肉粗硬, 改善贅肉問題!

骨気美腳唔係一般既按摩咁簡單;
而為我進行療程既骨気師手勢非常了得, 
有獨特既一套骨氣程序,
深入矯正骨骼層, 有助代謝大腿囤積既脂肪; 
減低並阻斷贅肉堆積, 加強下半身血液循環,
從而改善小腿肌肉輪廓線條,
令雙腿纖長更輕盈!

短短1小時既美腿療程,
幫我改善小腿肌肉外擴, 雙腿感覺輕盈左!
「骨気美脚 x 溫灸瓷石能量」特別適合
下半身水腫; 肌肉外擴(蘿蔔腿); 
O型腿X型腿; 內八步姿及習慣性翹腳等人士!

來自日本既美容院果然高質,
我最欣賞佢地做到效果之餘,
不會太hardsell,
唔會嚇怕真心想改善問題既人, 呢點大讚!
有興趣了解或體驗「骨気美脚 x 溫灸瓷石能量」療程,
可到http://www.kansbeauty.com/leg
地址: 銅鑼灣東角渣甸街50號渣甸中心22樓全層

分享到此為止, 拜拜~


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com


#矯正腿型 #減輕水腫 #代謝脂肪 #改善肌肉粗硬

arrow
arrow

    cheChee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()