我好鐘意運動, 尤其需要體力同肌肉支撐身體既運動特別著迷!
就好似攀石咁, 雖然天生手長腳長一定會更著數,
但攀石除左需要運用全身既力量之外,
其實仲要配合埋腹部力量,
有肌肉support, 先可以帶動身體爬上更高點!

幾個月前我開始去做BTL EMSCULPT增肌減脂療程
(文章回顧>鍛練腹肌有妙法) 
2星期我已經完成四次療程,
就算而家過左3個月, 效果都超乎想像, 我超級滿意啊!

記得上次已經同大家Share過我審美觀既新定律「唔係瘦就等於靚」,
要有靚線條既身形, 除左要Fit仲要夠Firm先係最重要!

之前我都做過Coolsculpting冷凍溶脂,
主要係消除特定部位既脂肪細胞, 
但好firm既線條效果亦未能做到; 同埋過程有D痛做完或會瘀!


相反完成4次BTL EMSCULPT療程後效果令我非常驚喜!
可以幫我集中鍛鍊腹部肌肉, 通過HIFEM技術,
將能量聚焦於深層肌肉, 直接刺激運動神經元,
做到20,000次肌肉鍛鍊, 達至極限肌肉鍛練;
療程短短30分鐘就好似做左1小時Crunches捲腹運動咁!
1小時Crunches喎!! 都咪話唔「金」!

而且過程無痛之餘亦無復原期, 做完可即刻去攀石出街都得!
就連近來成日好興練既馬甲線都可以更易練成! 
我之前未做EMSCULPT前腹部毫無線條, 
有埋EMSCULPT療程幫手後, 我既馬甲線經已成型喔! 
超開心呢~

而家天氣咁熱就算出街露下小蠻腰都自信過人;
戶外水上活動又差不多係時候,
著泳衣唔需要再加件Tee啦, 哈~

(療程前)


(4次療程後)

仲有一個意外驚喜!
完成4次EMSCULPT療程之後...
我發現響屋企做強腹訓練時, 比之前做得更輕鬆, 
相信應該係因為腹部肌肉有力量左, 鍛鍊時更事半功倍!

分享一下我最近喜愛既3組運動先!
Crunches (捲腹): 針對腹部肌肉捲曲; 只需微微捲起上半身, 下背部依舊貼在地面
Mountain Climbers (原地爬山): 模擬爬山, 訓練腹肌; 臀部肌群以及腿部肌群
Plank (平板支撐): 用腰腹力撐離地面, 令背 腰成一直線

大家都要為線條努力喔~!


EMSCULPT增肌減脂療程由BTL提供
官方網站: http://bit.ly/2NFpkf0 
Facebook專頁: BTL Medical HK


如果想查詢價錢或預約療程及, 可以去呢個網站查閱BTL認可嘅療程中心, 提交資料後你揀嘅中心職員就會聯絡你~


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com


#BTL #EMSCULPT #增肌減脂 #皮膚鬆弛 #肚腩 #修線條

arrow
arrow

    cheChee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()