我希望每日抽到時間做運動;
做運動仲可以排毒瘦身, 令身心Keep住年輕;
出汗更可以排走腦海唔開心事情!
如果連續兩日無得做運動, 我會好似患上抑鬱病咁,
個心囉囉攣, 情緒好低落, 哈~
最近我愛上跑步, 就算得自己1個人去跑步
都無需覺得寂寞, 反而係一個屬於 #MEtime 減壓既最好時候!

跑步可以出汗兼排毒, 肌膚容光煥發,
每日既護膚程序就可以輕鬆得多! 
IPSA來自拉丁文Self, 有解作自我; 自主既意思;
簡約而不簡單就係IPSA既宗旨!
透過IPSA網上皮膚分析得到既結果
(親臨店鋪進行IPSALYZER專業皮膚分析會獲得更準確判斷),
我肌膚容易乾燥, 需要補充油份去保護肌膚鎖水能力,
並建議我用ME (Metabolizer) 更生活化乳液!


ME (Metabolizer) 更生活化乳液有17種配方, 
針對各種肌膚問題, 維持穩定細胞既代謝節奏,
令肌膚回復細緻紋理; 水潤亮澤!
我呢支ME更生活化保濕乳液特別針對肌膚乾燥; 
油脂分泌過剩問題, 有助平衡肌膚油脂及改善粗糙,
正正彌補肌膚缺失!


每次3泵ME於化粧棉, 由內到外由下往上, 
以螺旋式方向打圈, 輕柔慢慢揉開ME乳液,
令肌膚充分吸收ME!
簡單護膚步驟, 令活性成份影響肌底膜,
發揮肌膚修復力, 回復晶瑩剔透既透亮素肌!


短短用左一個星期左右, 肌膚好似多左層無形保護膜, 
保濕同時減少乾燥發生, 感覺肌膚水油平衡好左,
期待用完成支ME後既肌膚哩!
不得不提IPSA真絲化粧棉,
加入真絲特級蠶絲, 抹多兩抹都唔會甩棉或者爛掉;
反而令ME滲透每吋肌膚, 令肌膚都享受 #MEtime !

IPSA
ME Regular
更生活化保濕乳液 (HK$490/175ml)
Silk Cotton
真絲化粧棉 (HK$50/120pcs)

官方網站: https://www.ipsahk.com/
Facebook專頁: IPSA HK

分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com

#ipsa #ipsahk #customizedbeauty #IPSALYZER #MEtime #ME乳液 #ME小奶瓶 #cheChee

arrow
arrow

    cheChee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()